A miña proposta é con tapóns de botellas. Pinteinos con témperas de varias cores e, sobre un folio, coloqueinos seguindo o código: AGUDOS, MEDIOS E GRAVES.
Vós podedes empregar os materiais que queirades. É máis, gustaríame ver cousas variopintas e moita creatividade! Pero se non vos queredes complicar...facede coma min!
Máis abaixo veredes TRES VÍDEOS. Tódolos vídeos comezan igual: presentación da actividade, dous exemplos e DÚAS (ou TRES) melodías de DEBEDES ADIVIÑAR!
ACTIVIDADE PARA 1º E 2º EP:
1. PREPARA MATERIAIS PARA DOUS SONS: AGUDOS E GRAVES.
2. MIRA O VÍDEO E PON ATENCIÓN NOS EXEMPLOS.
3. ESCOITA AS TRES MELODÍAS DIFERENTES.QUE SONS ESCOITACHES?
DEBUXA, ESCRIBE E/OU DESEÑA AS PARTITURAS (eu fíxena con tapóns).
ACTIVIDADES PARA 3º e 4º EP:
1. PREPARA MATERIAIS PARA TRES SONS: AGUDOS, MEDIOS E GRAVES.
2. MIRA O VÍDEO E PON ATENCIÓN NOS EXEMPLOS.
3. ESCOITA AS DÚAS MELODÍAS DIFERENTES. QUE SONS ESCOITACHES?
DEBUXA, ESCRIBE E/OU DESEÑA AS PARTITURAS (eu fíxena con tapóns).
ACTIVIDADES PARA 5º E 6º EP:
1. PREPARA MATERIAIS PARA TRES SONS: AGUDOS, MEDIOS E GRAVES.
2. MIRA O VÍDEO E PON ATENCIÓN NOS EXEMPLOS.
3. A TÚA MELODÍA É MÁIS COMPLEXA (normal, porque xa sabes moito!).
Consta de 6 COMPASES de 2/4 (dous por catro) e con figuras de BRANCAS-CORCHEAS-NEGRAS. NO VÍDEOS PÓDELOS ESCOITAR POR SEPARADO.
DEBUXA, ESCRIBE E/OU DESEÑA AS PARTITURAS (eu fíxena con tapóns).
LEMBRA enviar as túas creacións a:
susanadieguez83@gmail.com
Ningún comentario:
Publicar un comentario